Wednesday, November 3, 2010

"Formula TIME", SePaNg

Haaaa sure tertanya tanya apa benda alah nii plak...tertiba keluar FoMuLa bagai cam lee nak ambil peksa SPM...hehhhh niii sebenarnya event yang opis aku wat lat week kt SePaNg...."Formula TIME" Core Values Inculcation Program...nak ceta pepanjang kang tak paham plak..so meh layan jee pix niii...abis ceta....
Kalau nak tanya apa tuu TiMe keee...bukan jam waktu tuuu tau...TiMe tuuu nama company yang aku dok cari makan....

Nii lee opis aku posing baik punya kt GLenMarie area...alah satu jalan ngan NTV9 lu....dulu HQ kt area Jalan Tun Razak (dpn RHB bank tuuu) tapi sekarang semua da berpindah kesini...so kiranya alhamdullilah leee dokat sikit ngan umah aku ....about 10min drive jee....




Rombongan 1st.aku ngan my click AkMaLiAh...kl kt opis dia dok sebelah aku jeee...so alah alah kalau aku  tak de dia lee tulong aku tgkkan boss aku sorang tuuu....hehhhh. (dia bukan assistant aku tau...marah kang dia...dia keja jaga budget/claim/documentation yg contractor dok submit) iskk takyah lee ceta pasal keja dia....Meh aku sambung balik part niii......KeJa aku ..nanti aku explain aaa aku wat apa selain dr.jadi drebar kt anak-anak aku pi balik skoll,tukang masak n 2nd owner of da House..hehhhh iskkk melalut lee plak....

Haaa tuu time tengah dok dengar ceramah


Nii pon tengah dok posing mautnya dok tadah telinga gak...

 
Kekhusyukkan aku, ni semua TeAm A

"WeLcOmE" our very da big BoSs...

Haaa meh aku show off sikit. Yang long sleeve tuu BosS aku yg very da sporting n Best...tp kalau sekali dia hangin abis semua wOrd dia keluarkan...hehhh pepaham leee....still young,anak baru 2....aku jaga dia ada lee nak masuk 1y ++, sebelum nii aku berkhimat ngan orang lain adaleee lam 5thn...asyik bertukaq boss jee aku niiii.....


Jeng Jeng...niii apahal ada pisang ngan botol ayaq tuuu.....nanti aku continue .....



No comments:

Post a Comment