Thursday, April 14, 2011

Jom Naik mo.torrrrrrr

tuuuu hinggat aku nak bawa ronda leee tuuuu....da masuk!!!!
seriau aku tengok da lee tongkat motor tuuu sebelah...mau jatuh tertimpa dek motor tuuu aku gak susah

nii petang semalam, aku kalau balik sure terjerit jerit dok bagi salam ngan dok panggil nama sikenit tuuuu ...btol laaaa orang kata penat penat balik keja tengok muka anak hilang abis penat tuuu....sejuk kan tengok muka anak anak niiii....tuu lee anugerah!!!

Si Shazleen pon bila dengar aku dok terjerit jerit dok panggil nama dia kelam kabut lari ...comel jee kekadang tuu siap main kejar-kejar lagi lam umah....heheheh 

haippppppppp budak nii pantang pintu terbuka tau.....terus tekan gear 4 keluar tau....aku lom lagi letak handbag bagai...celah celah kaki aku dia menyelit tros berdesuppppp...nasib baik aku dah siap tutup pagar....kalau tak haru kang..da leee depan umah aku keta keluar masuk...

pernah oooo jadi ceta aku baru sampai umah ..sikenit tuu pulak da masuk lam so yang aku ingat orang last sekali tutup lee pintu...aku tros gi dapur....ada lee lam 10 min..baru aku TERPERASAN anak aku sorang tak cukup...apa lagi kalut leee aku dok panggil nama!!! PANIC oooo kalau yang besar aku tak risau sangat ini si kenit yang sah sah .........iskkkk minta simpang ...

Semua aku kerah gi cari si kenit tuuuu...dua kali aku keluar kejalan tengok...tak de....cari lam bilik,toilet,belakang....mmg tak deee....time nii mmg aku nak nangis daaaa...nasib baik siZikRi keluar balik kejalan cari...lol budak niiii upanya ada belakang keta seberang jalan baguihhhhh jaaaa dok kejar kucing....

mmg pucat muka aku laki bini...so sekarang nii asal jee masuk aku pastikan pintu mesti tutup...tak kira lee aku masuk dulu kee, atau aku paling last....tak berani aku nak wat sambil lewa....
anak anak aku tuuu nyawa kami laki bini..

Ya Allah...lindungilah anak- anakku dunia & akihirat...amin




No comments:

Post a Comment