Friday, April 15, 2011

Kajian TEM.PA.TAN

adoii laaaaa tertiba aku kena jadi budak sekolah balik.....da tepu otak aku niiii...agaknya tahap berkarat da niiii kompon - kompom aku kena cari mr google...heheheheh
balik tadi si zIkrI bagi tau kena wat kajian pasal
"bentuk muka bumi diMalaysia"
Latihan niii menyumbang 50% dari markah keseluruhan pada MID YEAR EXAM nanti 
perhhhhhhh separuh tuuu heeee.....
 
Latihan niii kena wat individu tau bukan berkumpulan so senang sikit aku nak ngajar budak nii..heheheh merasa leeee jadi CIKGU...heeee opsss dulu aku pernah ooo gi interview nak masuk maktab, mak aku paksa oooo tk de kesinambungan katanya..tapi nasibbaik kakak aku berjaya!!! harapkan aku hampeeehhhhh mana leehhh main paksa paksa bebebbbbbbb....hancusssssss!!!!!

Tapi da ada anak nii kena leeee tolong mana yang patut, dia minta aku tolong checkkan kertas keja dia jee..
& bagi idea mana yang patut...
  • tolong checkkan spelling dia, sebab aku soh dia taip jeee...tulis tangan tak cantik kang!!!
  • tolong belikan kertas keras untuk binding
  • tolong dia gunting gambar 
 heheheheheheh tu jeeeeee....


No comments:

Post a Comment