Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ikhlas ucapan Terima Kasih kepada yang sudi menjengah ke blog saya ..
.

Tuesday, April 26, 2011

cun Memang C.U.N beb


aku jarang tgk pilem melayu...bukan aku xmau tengok tapi .......iskkk susah laa nak cakap..
pilem nii pon BFF aku m a d a m   h a R L i D a dok promo..memula dulu pilem HAQ kot ...jenuh lee dia dok pujuk aku so layan....hehhhhh tapi aku tetap aku....!!!!
alasan hissss aku pon tak tau..!!! 

tapi semalam "chaq " aku iskk kakak aku lee balik dari pasar malam beli leee CD niii...aku tetap maintain ayu gitu dok main "tab"...alih alih aku dok dengar terkukit kukit bergegaq umah aku ngan gelak ketawa kakak aku ngan anak anak aku sekali,,,ohhhh ambil kesempatan nuuuu mentang mentang mak hampa baik ponya layan "tab" hampa pon baik ponya layan Tv nuuu bukan nak wat homework.....
sizIdaNe leee paling kuat gelak...hisss...
lelama aku mana leh tahan daulat...turun lee bawah terus "terJoIn"


menang best pilem niii..dari mula sampai abis asyik dok gelak jeeee....sakit prot aku...tambah dialog semua "UTARA mari" lagi lee aku layan maut..aku kan utara juga..heehhh..sempadan kedah ngan penang..

patut laa BFF aku soh layan juga juga upanya ceta nii memang sempoi....
5* aku bagi....





2 comments:

  1. akak nak cari CD dia.. Minat kat Remy.. Ni pun tengah layan Nurkasih...

    ReplyDelete
  2. ~Sis Yan~
    Da ada CD, kakak sue beli kat pasar malam jeeee...!!!clear pulak...!!!

    ReplyDelete