Wednesday, June 15, 2011

Lepas Gian

 pokok derian depan pagar tuan umah kawan aku...sempat lagi tuu sambil makan nasi kenduri sambil dok tenung pokok derian tuuu...kot kot lee jatuh sebijik...

best oooo kalau laaa aku ada dusun ...kan best
tapi nii kekawan aku laaa kata kalau ada dusun da tak jadi hantu durian niii.....
da jemu.....tuu kata depa laaa...tapi kalau aku..
pantang nampak....

ingat lagi masa arwah mak aku ada....da malam pon kitaorg merende lagi cari kot kot ada juai derian tepi-tepi jalan......kekadang tuu kalau da berlambak sangat satu bakul RM10 hinggit jaaaa.....derian kampung laaaaaa.....kalau musang king mana nak dapat ooooooo

masa on da way nak giweeding opismate aku kt mentakap... kat area karak berlambak leeee gerai juai derian tepi tepi tepi jalan tuuu.....



aku da start bagi hint kat laki aku.....tapi bo layan ..heeeeee takkan nak singgah makan kot padahal nak gi weeding....




congrat to both of U


anak anak aku....
yang lagi sorang baru nak makan, masa baru sampai hangin apa tak melanda....merajuk tak mau makan....last last kebulur kot baru nak minta nasi...itu yang muka xde tuuu.....
kalau ada pon wat rosak gambar.....heheheehh


Lepas tuu kan on da way balik......sure kena lalu karak gak kan.....
hehhhhhh aku apa lagi wat lee muka seposen......

best best best laki aku layan!!!!

 kalau da antu derian..pantang nampak....so dapat lee gak aku lepas gian....perhhh mmg best!!!
nasib baik laki bini "LaYaN" makan tepi tepi jalan niiii 

D24 rm17/kg


haaaa aku leee tuu punya pulun makan tak pandag kiri kanan da....
rugi ooooo kt KL cam da kureeeng nampak..kalau ada pon sure mahai gile...
aku laki bini jeee makan masa tuu, anak anak aku da tak sanggup...da penuh prot memasing ngan nasi kenduri

Kalau KL, musang king tu dah 28-30 ringgit sekilo

 aku ingatkan aku jeeee dok layan gian, upanya lepas tuuu ada gak family baru balik kenduri singgah "merasa" semuanya berbaju kurung....



Ahad pulak aku aterjah gi weeding sorang lagi opismate aku kt area Melawati heeeee, mmg dapur aku tak berasap


Congrat to Hafizuddin & Syarifah

cantik sangat pelamin dia.....i LiKe U...so grand grand gitu


saje jee aku paksa laki aku snap......sbb aku mmg tertarik ngan deko...semuanya "PuTiH" nampak bersih sangat...

alah alah "gatai" ni pon aku paksa laki aku snap heheheeheh
jenuh lee nak melayan aku yang mmg tertarik ngan suasana weeding time tuuuu


No comments:

Post a Comment