Wednesday, June 1, 2011

Ann....congrat!!28 May

Masuk je cuti sekolah, wajiblah sana sini org kawin. Weekend ni dan next weekend, kami mmg makan kat kenduri kahwin ajelah
tak pegi serba salah semuanya kekawan opismate aku & hubby aku ....so kalau tak de aral tuu insyallah aku terjah...
(err....camne ek...baju nakgi kenduri kawen tak ckop....
byknye wedding nak attend this year...boley ke nak pkai baju ulang2...
pastu kat fesbuk ngan blog kuar sume baju yg same..camne ni??)

1st.weeding kt Pontian,JB





lepas jee kitaorg makan...biasa laaa bdk bdk kan mana reti nak dok diam...yg aku pulak ingatkan tak de pelamin (upanya umah pengantin & umah kakak sebelah menyebelah)...so pelamin kt umah lagi sebelah....mana lee aku tahu...tapi sebab sikenit nii tak reti dok diam tambah jumpa kekawan seangkatan lagi ligat laaa dia...punya dok mengikut bontot siShazleen baru aku nampak pelamin..
terus aku inform laki aku ....

yang si Shazleen pulak asyik turun naik tangga pelamin jaa...
lam ati aku da takut da..yelah pelamin orang cantik cantik kang jahaman dikeja kan anak aku
ayoyooo  mati laa aku!!!!
suka sangat dia main area situ

nii laki aku punya keja


Sebab kawan opis laki aku kan...then aku pulak mmg selalu jumpa pengantin niii..so kiranya kamcheng gak laaaaaa

laki aku sebenarnya kena jadi photograper tuk nikah tp sebab budak budak tak abis exam so tak dapat lee nak menolong aan...

tak pernah dek wat dek orang, lepas jee pengantin bersiap...kebetulan rombongan IBM da sesak time tuu terus kitaorg ajak pengantin snap picture dulu..kang da bersanding lama pulak nak menunggu....heheheh aku rasa pecah record gak lee..org selalu nya bergambar lepas bersanding niii terbalik pulak.....

Ayam Goleksssss

Asyik main kt area pelamin jee....geram aku ...
allo zaman kamu lambat lagi...gi skoll dulu ...

niii baru nak diam sikit.....heheh takut bunyi kompang upanya....cittt..ingatkan berani tadi...tak sempat aku nak tinjau pengantin..nasib baik laki aku ada snap gambar...


"Wishing both of you a world of happiness and joy on your wedding day"


Lepas jee pengantin sampai rombongan cik kiah pon apa lagi angkat kaki nak gi check in pulak ....aku sempat lee singah 2nd weeding kt Skudai..cuma tak de gambar jee sebab masa aku sampai pengantin da keluar gi outdoor photograper...anak anak aku pulak semua da tayang muka monyok....tuu yg wat aku malas tuuu....
food mmg sedap....nasi beraini ...perhhh mmg terangkat...opsssss D I e T . . . d i E t balik.....


1 comment: