Monday, June 13, 2011

SeDarA HuLk HoGen kee aPa......


kEja ok walaupon sLow sikt.....- aKu No haL
PiNtu LupA tUtUp - aKu Ok LaGi
cUcI PingGaN BasaH SaTu DaPor - aKu TeTap MainTain SeNyum

LaGi Apa.....semuanya kira ok laa..walaupon bukan tip top....
sekurang kurang nya migrain da ilang sikit, da tak payah nak pikir mana aku nak tumpangkan sikenit niii...!!!
mana nak ngan keja umah lagi,keja opis lagi....siLap siLap asyik cuTi sok sok aku dapat "LoVe LetteR" soh duduk umah jee terus...hehhhhh

Walaupon laki aku da standby nak wat keja dari umah..tapi apa lee sangat kederat laki aku tuuu....kang part nak basuh bontot sikenit tuuu, nak tukar pampers sikenit tuuu mau dekat 1jam ....
so alHamDuLLiLaH last last minute dapat juga 

So bangun jeee pepagi tadi....terkezzzutttt aku ..haaaaaaa
da 6 tahun aku guna tak pernah pon patah kee apa...
TaPi
.
.
.

da patah laaaa

upanya tak tahu guna....so di taraik benda alah tuuuuu 
adusss laaaaaa...adik beradik "HuLk HoGeN" upanya



 tuuu haaaaaaaa da patah pon
so mandi kena lee aku tahan air tuk budak budak mandi pagi tadi nak wat cammana

cLoSe Up Sikit

haaaaa nii yg "ori" jeee da selamat pon masuk tong sampahhhhhhh.........
 petang lepas budak2 gi skoll baru aku nak mencarinyaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment