Thursday, November 10, 2011

JoM gI PLaYGrOuNd...

cian anak anak aku time cuti laaa baru berkesempatan nak main kat taman....tu pun leh kira ngan jari kebenaran yang aku kasi ..kalau tak memang memanjang "red light" lee jawabnya aku bukan apa kang kalau kasi sapa pulak nak menjaganya...sapa pulak nak berkelentang kelentung kat dapur tuuu,,,,kang lepas maghrib nak bergegas gi tuisyen pulak...so semuanya "AKU" itu yang "red light"

takkan nak gi belajar ngan prot kosong pulak...so nak kasi semuanya diam asal sampai jee umah terus aku pasang jee CD "boboy boy" kat sikenit tuu kasi diam....yang kakak ngan zidane aku kerah mandi & siap...kalau tak asyik berbunyi jeee nak main kt tamanlaaa nak main basikal laaaa....
yang anak bujang sulong aku awal awal lagi da cabut masuk lam bilik...kalah anak dara...asyik terperap main komputer jeee..
So time cuti raya haji ari tuuu aku laki bini sambung cuti sampai selasa....sempat leee petang tuuu anak anak aku melawat kawasan....tuu pon aku kerah laki aku soh ikut bontot...mana tak kang da lee jauh gak taman ngan umah..kang apa apa jadi kan payah .....tambah sikenit shazleen pon sebok nak mengikut ngan basikal pink dia tuuu.....

Bila paparazi da mengikut tentu tentu ada yang kena jadi model tak berbayar..heheheh




uit kasut mana ????hisssssss






Kalau da nama anak lelaki...mana reti nak naik cara diplomasi...hissss



















Agaknya selagi kepala tuu tak ceceh tanah tak puas kot...ada jeeee benda dia nak wat tapi da nama budak...haaa main lee puas puas...

anak bujang aku sorang lagi tuuu memang tak berdunia sikit asyik terperap lam bilik jeee.....kalah anak dara l yg lagi 2 tuuuu






 Langkah siKenit meniti hari 
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Terik matahari dan panasnya hari
menyengat diriku
Namun ku tetap melangkah dengan pasti
Walau sejuta duka
Tak akan merubah tujuanku

Badai menggelegar atau halilintar

yang akan datang
Yakin ku tetap melawan
dengan pasti
Biar segala nista atau sengsara
Tak akan merubah hasrat diri
yang kutuju

Doa dan semangat juang diriku
Tak kan kenal lelah selalu
Segala daya dan upaya
Pantang menyerah dan frustasi
S'lalu memohon kepada Nya
Semuanya demi cita-citaku"



" 4s of them are a great gift from ALLAH to me & hub.....
syukur alhamdullilah"

2 comments:

  1. Cakap kat anak bujang sue... boleh geng dgn aunty eynda hahaha... eynda pun suka naik benda tu sampai nak terbalik ke belakang... exercise perut :-p

    ReplyDelete
  2. akak pun jarang sangat benarkan anak2 ke taman.. takut safety.. Siang tak ada guard. Lagi satu bila dah ke taman macam org lepas niat. maik tak henggat.

    ReplyDelete