Wednesday, November 2, 2011

Makan Makan aRi SaBtu

adoi lama nya tak hapdet .....2,3 mejak niii buzzzy jeee aku nii..lepas tuuu cuaca pulak best jee petang petang..lagi aa penyakit "M" Sabtu ari tuu pepagi aku da sebok nak gi antar keta kesayangan aku gi service, lepas tuu apa lagi terus gibreakfast laaa.....

Nasi Dagang,teganu....kat SS19/6.


Tengah ari jee aku masak....tuu pon simple simple jeeee sebabnya sambil masak sambil  aku nak berkemas, nak buang sawang bagai, nak cuci toilet..lepas tu nak lipat kain lagi.... asal jeee tengahari panas terik..so alhamdullilah cepat jeee jemuran aku kering....walaupon petang petang ujan...tak peee.....xyah aku buang tenaga nak menyiram pokok bunga!! 

lagi pon petang sabtu tuu aku nak gi Bangsar melawat MIL tuu sebabnya aku masak ala kadar jee..heheheeheheh.....


Malam makan kt CozY CoRnEr, AmPaNg PaRK

ChiCkeN ChOp HaInaN


eksRem...semua tau kan EskreM apa.....!!!

carrot Jus, appLe Jus, MiLo aIs

SiKenit yang beria ria potong roti 


 ni pulak Jumaat malam ari tuu si ain tertiba nak makan cake.... so apa lagi terjah secret recipe jeee aku malas nak tengok mucung dia yang panjang sedepa tuuu ....da leee hujan bukan main lebat lagi tuuuu


Hujan hujan nii aku cam kurenng sikit ngan cake cake nii lain aa kalau dapat tomyam kaa apa keee, sup kaaa lain aa ceta....tah apa leee budak budak niii....kebulur aku ...itu yg pepagi bangun cari gak nasi.....heheheh 


gambar tak cantissss aku guna hnpn jeee time niii  sebabnya paparazi aku lom balik time kitaorg keluar umah tadi...kempis gak leee purse aku tuuu....


budak yang lebih main dari makan



Chocolate Indulgence


1 comment:

  1. minggu lepas baru je ngap2 brownies wt ice creamm.. makkkk sedapnyaaaa.

    ReplyDelete