Wednesday, November 30, 2011

MoViE MaRaTon KoT.......

baca TAJUK cam lee aku da tengok semua...tapi habuk pon belum lagi niii.....buzzzy oooo....weekend ada jee plan..minggu nii pon ada weeding, last week da ada family day opis laki aku ....next other week family day opis aku pulak...so memang aku alah alah buzzzyyy...

TAPI disebabkan ......

"Ombak Rindu" terus lam kepala aku niii berkobar kobar menang aku teruja....teruja yang sampaikan da tak sabaq sabaq nak booking tiket....macm macam plan lam kepala otak aku niii.....hehehehe sure sure plan mana aku nak transit kan anak anak aku yang 4 orang tuuu sementara aku melayan "ombak rindu" kt 1U....hehhhh agak agak my darling nak tak tulongggg meringankan kepala otak aku niii...kalu tak terpaksa lee guna plan B pulak !!!! kah kahh gila teruja sehhhhh...

aku pulak memang kaki novel so Ombak Rindu memang koleksi terbaikkkkk aku setakat niii .....walaupon ada gak yang setandingannya....

Laki aku pulak malam tadi siap bawa meronda kat area TUDM alahhh yang dekat area bomba tuu ...kan ada satu sopping complex baru nak buka, nama apa aku tak hinggat...haaaaa MBO cinema da buka......!!! baguihhhh baguihhhh .... dekat ngan umah !!! boleh lee kot aku merempit kt area situ





  Release Date: 1 December 2011

SYNOPSIS
Based upon the bestselling Malaysian novel, "Ombak Rindu" is about the Izzah (Maya Karin), gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam.
Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz). Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.
Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.
Kehadiran Mila Amylia (Lisa Surihani), anak Tan Sri Rashdan, model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz. Apakah mereka bermadu?
Kalau lam novel YES..tp lam movie.."wapucitau" aku lum gi tengok.....
ni cover novel nya.....masih lam simpanan ooooo....


ni sambungan pon best.......BUT ending.........!!!!??? sendiri baca yeeee


"Puss in Boots" ni pulak anak dara aku sebok nak tengok......itu yang aku plan nak wat "marathon" tuuu....tapi yang masalahnya kalau aku angkut semua layan movie aku ...sure haru biru punya.....(mana leee budak nak layan ceta ceta mak mak niii).......!!!!


SYNOPSIS
"Puss in Boots", is a 3D film, the feature stars Antonio Banderas(perhhhh handsome tuuu) as Puss and Salma Hayek as the love interest, Kitty. The film is based on and follows the character of "Puss in Boots" from "Shrek" and his adventures before his first appearance in 2004's "Shrek 2". The prequel's story centers on the swashbuckling cat and how he comes to meet Shrek and his friends, while introducing its colorful new characters.
Nasib baik yang lagi 2 tuuu tak kecoh..!!!!.....

(berkobar kobar da niii)

1 comment:

  1. syokk kak citer nie...tak rugi tgk..saya pun giler gan novel dia

    ReplyDelete