Wednesday, November 9, 2011

moSsImO DuTti- tertunai hajat dihati

yehaaaaa aku suka...memula try masa kt paVillOn time tuu aku da berkenan tapi try saiz besar sikit.....tuu jee ada kt gantungan time tuuu so time tuu pulak kepala da sakit aku pon malas nak try banyak banyak..penat oooo bila part tukar menukar, try menerai niii...walaupon berkenan dihati tp aku malas nak layan sangat time nii sebabnya kepala wat hal....migrain nak menyerang....tapi kan lam dok migrain migrain tuu pon ada hati nak merayap lagi

so semalam tertunai gak hajat dihati.....mana tak !!! mandi tak basah, makan tak kenyang asyik dok termimpi mimpi, tergigau gigau last last.....haaa hambek kau......kempis purse aku .... kompom kena posa sopping lepas niii....

aku suka...puas hati membeli & memakainya
 sapa yang suka cuci mata haaaaa layan link niii,
cantik cantik....




2 comments: