Sunday, November 9, 2014

Red Valvet bogel & Sirap Fruit Cocktail dimakan dingin


Sesedap tekak aku jaa bagi nama RV Bogel....

Mana tak kalau orang lain buat tuuu cantik jee siap berdeko bagai,kek aku dah dah lee tak da cream cheese tak senonoh langsung...haaaa sebabnya anak anak aku kureng cream cheese ni...muak diaorg kata..!!

2,3kali buat aku siap deko bagai alih alih aku sorang gak perabihkan last last haaa. hambek hari ini aku malas nak taruh cream ..Rasanya tak lari pon sebab resepi tetap sama dari aku dok pandang anak anak aku dok asing kan cream tuuu baik laaa layan jeee RV bogel ini dengan Fruit coctail yang sejuk ....





Sambil main sambil ngap....panas panas pon dia soh aku potong...

Sirap Fruit Coctail yang best ...rasanya dalam minggu ini dah 3kali aku buat sejak ain puasa ganti ari tuuu...

Senang jaaaa campur semua sirap,longan, nata de coco ,susu cair, laici,ais batu - kacau, siap bole diminum
(buah ikut tekak memasing nak taruh apa)

No comments:

Post a Comment