Sunday, December 27, 2015

Food Mega Festival Shah Alam 2015


 Aku kan suka breakfast pepagi kat luaq so nak jadi cerita semaam masa lalu depan tesco nampak banyak kanoi kat tapak stadium shah alam....masa ni baru nak display..ada yg baru nak atur makanan,ada yang dah siap masak..tak pasal asal laki aku ajak singgah so aku On jeee..upanya ada food mega festival..perhhhh tapi sebab kami sampai baru nak buka so banyak laa gerai baru nak standup ada juga gerai yang dah siap. 

Masa jejalan tuu pelik juga sebab banyak sangat food jenis western niii..aku pulak tekak pepagi kena jamah malaysia food heeee tak tertelan aiii kalau nak makan lamb comp pepagi...(uit pagi kaa kalau dah kul 10am) heeee.

Rupanya kali ni festival ni bertemakan Urban Food & Food Truck. Event hanya 2 hari jeee 
26-27 December 2015, 10am – 10pm di Perkarangan Stadium Melawati.

Jom layan gambar yang sempat aku snap..

haaaa muka kami masuk lam IG diaorg....

Sapa nak try merasa sempat lagi sebelum kul 10malam......

No comments:

Post a Comment