Tuesday, December 8, 2015

Jom Ikea baru di Cheras

Sapa peminat tegar....haaa aku laaa tuuuu !!

Masa memula buka, aku bertahan lagi mana tak sebabnya confirm kalau ajak laki aku tak mau nya dengan bersesak sesak tuuuu...lain kalau memang betul betul ada benda nak beli ok..kalau setakat nak cuci mata  haaaaaa ..sila laaa pegi sendiri !!!

Kebetlan semalam laki aku outsttion so pepagi lagi sebelum hntar dia ke eport aku dah bagi hint hint haaaaaa...(nasib dia bg RM). Apalagi lepas zohor jeee aku,ain dengan shazleen panjang langkah laaa....

Yang bujang tak mau mengikut..haaaa sebijik ikut pesen ayah depa..!


Ikea sure full house laaaaa samaada kat Damansara ataupon Cheras....Ramai suka cari idea deco rumah dari ikea....comel comel laaaaa. Kadang-kadang tak beli apa-apa pun tapi suka cuci-cuci mata pastu lepak makan kat situ especially shazleen suka sangat meatball ikea..haaaaa tertiba peetik nama kenit niiii...heeeeee 

Suka sangat paksa aku snap gambar dia....eeeehhhh selipar jambar kaler purple..haaaaa menyampah aku suka sangat dia pakai selipar tuuuu bukan tak ada sandal...Bila aku bising jaaa dia jawab senang dan selesa..
Salah satu barang yanga kau nak hangkut nanti..
Sebabkan tadi gambar dia bergoyang, kena laaa snap lagi sekali....hisss budak niiii
Penat tawaf, penat posing haaaa apa lagi ..Meatball !!!
Ni dah sampai area bawah ..cantik bahagian niii ..area outdoor..
Hasil rembatan..

Jadi sesiapa peminat tegar IKEA silalah serbu IKEA. Banyak barang best-best turun harga. Aku pun rambang mata semalam.
KALAS Plate IKEA Great for parties and everyday meals. Made of durable plastic and safe to use in the dishwasher and microwave.Image result for meja ikea rm29
BYGEL Wire basket IKEA Can be hung on BYGEL rail, fixed to the wall or the inside of a kitchen cabinet frame or door. Saves space on the worktop.
Hasil rembatan haaaaaaa...ada  lagi tuuu tak kuasa pulak aku nak snap barang2..sampai jee rumah semalam terus Zikri tolang kemaskan...

No comments:

Post a Comment