Life is Great!!!

Life is Great!!!
Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut.
Terima Kasih semua buat readers, followers yang sudi menyinggah , membaca , mengkomen di blog ini,sanggat sangat terharu..appreciate it...maaf yer kalau tak sempat menjejak....jangan marah, terasa hati key...Ins sha alah akan menjejak blog anda semua kembali.....love all ..xoxo ...memuah

Wednesday, January 28, 2015

Pencinta Kucing...

Hari hari macam ni laa sampai jaaa umah ...mesti nak terjah dapor dulu cari cat's..nak peluk..nak bagi makan..nak sembang sembang (hamboi nampak sangat mak sendiri buzzzy nuuuu)....!!! Lama dah dia request nak bela kucing.....tapi tu laaaaaaaa..hisss cammana nak bagi tau yeee..serius aku bukannya pandai nak bela binatang ini..sakgi cian kucing tuu kena marah dengan aku sebab tak buat keja rumah cammana....!!!

Dari depan pintu lagi dah sebok tanya kucing..padahal bukan kucing dia pon..kucing jiran tetangga...tapi sebab budak ni suka sangat dengan kucing..siap main...siap belai belai lagi...itu yang kucing kucing ni asyik mengiau jaaa ...mencari kakak angat..haaa...

Nasib masa sampai ja peluk aku dulu kalau tak memang "mak santap" okey..!!! 



p/s: sapa sapa ada kucing lebih mai pass kat aku, aku tolong belakan...tapi sebelum tuuu bagi tips dulu yeeeee cara cara membela kucing.....serius ini kalau ada roger sibudak kenit tu okey....

No comments:

Post a Comment