Thursday, January 15, 2015

Tadika...Mengaji...Mengaji ..Tadika

Genius Aulad--->Al Daris

Alhamdullilah baru 2 hari sekolah tak banyak ragam...,kejut jaaa terus bangun..ambik towel.mandi..pakai baju..pakai tudung..done.. hmmm jap jap... huwahhhhh anak dara aku yang aku dok panggil baby sesekali..yang dok suka peluk aku...yang suka cari pasal ngan aku dah 6 tahun...tahun depan dah standard 1..lepas tuuu form 5....kejap jaaaa masa berlalu...lepas ni susah laa aku nak.cari pasal dengan dia..hee pagi tadika di Genius Aulad,TTDI & petang pulak mengaji di Al Daris...takpa hope sayang ibu will enjoy your time making new friends and respect your teachers, All wishes and pray that you will forever be inspired to learn and may you ace through education and life endeavors with Allah blessing's.Amin


Last years pon diMiri  tak banyak ragam walaupon masuk awal by 7.10am dah terpacak di tadika by 12.00pm baru balik, mungkin dah terbiasa lagipon anak aku ni by 4 tahun dah sumbat pegi tadika..aku tak paksa tau tapi dia yang request bila tengok kakak & abang abang pegi sekolah itu yang lagi semangat tambah now this year diShah Alam lagi syiok dah laa masuk 8.30am,balik 11.30am kejap jaaa dah balik tadika,tak sabar nak mengaji pulak, harap harap sampai hujung tahun laaa semangat ni kann...muahhhh..muahhh

Jom layan gambar
Smile..comel & handsome jeee semua budak budak ini..

amboi adiksss manis...tengah gosipppp yeeee....heeee
Ikrar..belajar bersunguh sungguh
(iya kot,,,iyoyo jaa aku ini)
Suasana dalam kelas
Kelas lain..cian adik comel tuuu nangis...sabar tau sayang belajar rajin rajin jangan nangis


Semoga dengan berkat tunjuk ajar guru,ibu ayah Nurul Iman Shazleen akan menjadi anak anak yang solehah, berjaya dunia akhirat

Mengaji seisi petang pulak di Aldaris, nasib baik dekat dengan rumah senang nak hantar & ambik...
Dah buka sekolah ini buzzy laa aku keluar masuk...keluar masuk.....semoga penat lelah kami laki bini dalam mempastikan anak anak berjaya berbaloi bila tengok anak anak berjaya nanti satu masa.Amin
Jap lagi nak keluar pulak fetch budak ini, minggu ini balik awal sebab minggu suai kenal.

No comments:

Post a Comment