Thursday, October 28, 2010

aKU FeNing

Isskk budak nii mmg jenis selambar jeeee....berani mati tuuu.....kejadian niii masa maid aku nak masukkan kain baju lam mesin tertiba ini budak terus jee terkangkang masuk lam tuuu....uhhittt lepas plak tuuuu kalau ikut ketinggian bakul tuu ngan ketinggian dia cam tak lepas jeee...aku pon heran gak....tapi mmg dia redah masuk sendir..aku stand by jeee takut takut terterap kat belakang naya oooo...tuu anak ayah tuuuu...mau ngan aku sekali kena rotan nanti..hehehh



Lepas tu bila aku dok terjerit jerit soh keluaq balik,molot dia pon sama kuat jeee.....alah alah tak mau keluar...haaaa tuuu maid dok membebel gak terbantut kejap kejo dia....


Nii misi ke2 dia.....lepas aku paksa keluar terus dia gi terjah tpt lain plak....hisss budak nii mmg kaki sepahkan reta benda aku .....sib baik aku ada maid kalu tidak haaaaa "Sha kemas balikkkkkkkkkkkkkkk"

p/s: nii kejap lagi kl anak dara aku yang sorang tuuu ngedap blog aku sure dia membebal punya asal asal muka kenit niii,tak de muka lain kee ibu,...isssshhh aku nak snap picture masa dok practice menari tuk skoll tak kasi ......abisssssssss cammana!!!!!!!!

p/s: & Congrat tu my big bro Zikri for score 3rd highest  in Math .....wahhh kopak aku lepas niiii..ari tuu besday dia present dia soh KIV luuuuu nii aku tau leee dia nak sekali harung........takut aku......!!!!ayah..elp..elp tau nanti.....

No comments:

Post a Comment