Saturday, October 23, 2010

Gi IpOh UmaH PaK LonG


Ari ni kami gi Ipoh kenduri doa selamat,paklong aku nak gi wat haji...sekarang kan musim naik haji...
Pada yang da berangkat n akan berangkat didoakan semoga sentiasa dalam periharanya selalu. Selamat Pegi n Selamat Pulang....

Kami bertolak lam kul 11 lebih tuu pon lepas gi brakfast kt titiwangsa..alah kat kedai yang femous nasilemak  Larkin tuuuu..tp sebab da lewat sangat nasilemak pon abis..tinggal kedai jeee..hehhh...
Sampai Ipoh kul 1.45pm..cuaca panas oooo...nasib baik anak anak aku tak meragam lam keta kalau tak ngan aku aku sekali meragam......

Alhamdullilah kami selamat pegi n selamt balik ga..OTW balik tuu ujan leeee sikit..alhamdulilah sejuk jalan..!!!!

Time nak balik....tuu haaa nampak sangat aku paling tinggi..iskkkk tuu leee masa kecil luuu suka sangat bergayut..padahal lam family aku semua kemetot jeee...



Tuuu semua kerabat aku,anak kakak aku ngan anak anak aku ....yg pakai tudung merah tuuu haaa tuu lee kakak aku..rendah jeee!!!Maklong aku yang pakai baju serba putih n paklong plak yang pakai baju melayu kaler merah ati tuuuu.....jauh sangat paparazi aku snap....

Sampai umah da kul 6,aku rehat jap terus kelentang kelentung kt dapur plak....nak siapkan dinner plak...MIL aku ada woooiii so kena leee masak..aku wat ikan kembung rebus taruh air asam,sambal sotong n sayur kobis n ayam goreng..haaa da selamat....Gambar aku xsnap leee...kang terbantut plak MIL aku nak makan....sure heran apa plak menantu aku niii lauk pon nak ambil gambar ...!!!!!! So nak layan FB jap then nak zzzZZZZzzzzzz......



No comments:

Post a Comment