Friday, October 15, 2010

KepCi..kaPoci.....

Semlm petang Skoll call sbb ain deman + pening kepala....haaaa masa antar tadi sihat jeee aku tgk ...so gegas lee aku givisit n angkut dia balik umah sekali!!!! (mmg tuu pon tujuan cikgu cal so angkut bawa balik) so aku ajak gi klinik terus senang sbb aku malas karang da sampai umah nak keluar balik(lagipon nak layan ceta indon kul 530pm nnt heheh.....

alih alih dia habaq mai....kita singgah makan leee lu sbb kakak lapaq..haaaa ishhhh nak burger McD lee pulak...ishhh budak nii deman keee apa...nafsu leh tahan..sbb aku mls so aku soh dia pilih jeee kepci or secret resepi....mulanya dia tak mau tp aku guna kosa veto aku haaaa engkau terus diam...letih tuuu da lee panas...makan jeeee wokey....!!!!!


... niii keja dia lee niiii, masa nii aku tgh dok sembang ngan orang nak service aircon
tgh ksi info cammana nak tuju kt umah aku tuuu....


nii tak abis sembang lagi.....sbb aku pon da confius corok mana leee depa terjah jenuh aku nak
explain....aku da leee bab bab map nii kantoi...


 budak yang deman niiii.....



No comments:

Post a Comment