Saturday, October 30, 2010

Sebab lutut luka,demand makan kat Chilis Empire....

Haaaaa mmg xde plan pon tp sbb sizikri bawa ceta sadis...aku pon kesian sbb dia cal inform jatuh lam bas masa balik mengaji...lutut luka tuuu..ingat kan satu jee alih alih 2 lutut sekali...abis koyak rabak seluar dia..sambil dok bagi tau sambil suara dah sebak...anak sulong aku niii lein sikit sememeh bab bab nii...kl kena marah pon haa start lee mata dia berair..asyik dok tonyok mata 2,3 kali..iskkk so aku pon kata haa ok lee..ibu belanja makan nnt......

Ada 3 pilihan kt area kelana jaya or chicken chop, cheras or chillis.......sbb ada 3 bdk ada lee plak 3 pilihan..mak aaaa....memasing tak sebulu tang bab makan niii....last last sini jeeeee !!! 


Dekat sikit ...mana lagi E M P I R E laaaa.....so same restauran,same food but difference place jee..so leh da aku jadi duta kt sini....yalah asyik asyik chilis,asyik asyik chilis.........hehhhhh!!!!








Chilis Raustrant



Masa kitaorg sampai mmg Q panjang time tu pon da kul 9pm, tak perasan close kul brapa tapi mmg kitaorg gerak lam kul 1045pm still ramai yg berbaris nak supper..!!supper tuuu
ya ampun mau bertambah kg niii.....hisss aku jogging laa sok pagi...takut maaaa....!!!


Ni time nak dapat kerusi daaa...tapi mau dekat 15min gak kitaorg tunggu...siKenit tuu pulak aku tak  taruh lam stroller so mmg tak reti dok diam laaa....asyik nak turun naik escalator jaaaa...nyesal pulak aku padahal ada jee lam bonet keta...



Tapi yang syioknya food sampai cepat...so tak de lee aku nak melayan kerenah prot memasing yg da berbunyi tuuuu....







L A Y A N  N  N  N






No comments:

Post a Comment