Thursday, October 21, 2010

Lagenda 17

One upon a time...cewah...sebenaqnya tak de plan pon aku nak gi sini semlm,tapi entah cammana time maghrib tuu aku nak mandikan sikenit Sha, so terdengar lee.....bukan aku curi dengaq tau...hehhh si ayah ngan si anak teruna dia tgk dok sebok layan TVIQ hat cleaver siAznil tuuu....so aku dengar haaa cpt sapa kalah belanja nasi hayam....hehhh!!!!best2..

Keluar jee toilet aku tanya sapa menang sapa kalah...(aku da berangan nak makan kerabu manga niii)!!! Mulanya sadis gak bila laki aku kata "Zikri laaaa"lol kempunan nasi hayam.......baguih punya plan lam toilet tadi....alih alih...@!#%^&*()_+!@#....cam anak aku kata "kecian".....tp nasib baik laki aku kata "haaaa nak pegi cepat siap" apalagi rezeki jangan ditolok oooooo,musuh jangan cari NAYA nanti...

Sini laaa aku D I N N E R malam tadi, dekat pon nagan umah. Ni kebetulan aku terpengaruh ngan blog prend aku yang da terjah lagi awal dari aku.  

 Time aku menjamu selera tuan tanah oppsss selaku tuan kedai tak de lee pulak....nasi hayam hainan main menu ok lee memenuhi citarasa aku.

Nii muka budak yang aku soh posing blakang billboard dia....kedai nii mmg penuh serata dinding ngan muka tuan kedainya..


Gambar kureeeng memuaskan sbb paparazi aku tak bawa camera dia so terpaksa le aku guna hnpn jeee



.............L A Y A N   J E ............

haaaaa time aku lam keta nak gerak balik baru nampak tuan tanah da sampai...haaaaa lol awat lambat seminit ishskkkkk....laki aku siap kata haaa nak gi tangkap gambar gi,l tunggu lam keta.....terus aku jawab huhhhhhhhh tak pa laaa next time l singgah makan lagi ...W O  K E Y

No comments:

Post a Comment