Tuesday, October 12, 2010

Belajaq Belajaq.....

Haaa da abis musin raya so now musim E X A M plak..upsr da abis, pmr pon ada paper yang da abis..tak pon ada yang da M E R D E K A, & niii final exam pulak..so apa lagi study nak ooooiii agak agak lee nak main pon...!! jaduah da dapat kalau dak silap on 19 nii kot...opsss sama pulak ngan date besday budak niii....so jawabnya lepas exam lee kita celebrate wokey....

Date study : 10-10-2010
Time study : 3.30pm...

~aku time niii sah sah dok "belengkaq" lam bilik..hehhh time nii lee nak longar2kan segala bagai sendi,tulang belulang bagai hehehh...macam2 alasan nuuu~Niii pon hubby aku yang snapkan picture agaknya sesambil temankan zikri studytuu....ok lee janji support tuuuu ada hehhhhhhee........(hampeh ibu sorang niiii,leh layan ZzzzzZzzz)~


Time nii aku musykil sikit mana pi lagi sorang...anak dara aku tuuu.....!!!!??????takan bantai zzZZZzzzzz cam aku gak.....!!!!haaaaa iskk iskkkk tul lee nuuuu mana tumpah kuah kl tak kt nasi....hehhh~                      





No comments:

Post a Comment