Saturday, October 16, 2010

Dinner di ChErAs lagi dan lagi.......

Tempat nii mmg faberat anak anak aku n laki aku....so kalau lam sebulan tak dinner kt sini mmg tak sah..aku pon pelik..nak kata fabulos mabulos sangat pon idah leee tapi TV3 jalan jalan cari makan ada lee gak terjah kedai niii...dulu aku pon gila gak tapi sejak nak diet nii so aku kena leee kurangkan nafsu makan aku niii......hisss(lagipon da kenyang makan kt ole-ole tadi).........



ABC yang mengancam......tp rasa tetap sama kot kl order kt tpt lain......tp presentation kena bagus so lain kali anak aku order lagi......(padahal bukan habis pon minun sorang,aku gak tukang perabih)

Nii polak...Watermelon Jus tuk laki aku,Milo tuk siZidane..(ABC tadi pon dia punya gak)



Muka budak yang dah kebulur + penat +ngantuk....tp tetap nak telan gak....aku soh dinner kt umah jee tak mau..sanggup tuuuuu !!!haaai lee anak aku padahal jauh tuuu nak terjah pi cheras dr.bukit jelutong ........


Nii lee sebenarnya makanan faberat anak anak aku....CHICKEN CHOP,kt Cheras.Bagi aku reasa dia OK jeee...tp sbb anak anak aku niii jenis yang suka taruh kuah berbanyak...kuah pulak sweet tuu agaknya depa suka tuuuu....yang aku heran tuu tak jemu jemu tuuuu....

Niii pulak chicken blackpaper laki aku.......selalunya dia suka pesan blackpaper stik...tp sbb kali nii aku yang tukang order so aku tukaq menu pulak...Sayang oooo selalu sangat telan stik tak elok ok....soooo dahh makannnnnn...



Niii kedai dia...namanya WESTERN...kalau tanya orang kt situ aku agak leh tau kot....alah dekat ngan taman len sen(gambar xberapa clear lee pulak) nii hasil paparazi aku tau....


3 budak kenit yang da kekenyangan..appy jee muka...da nak oooiiii gi tido cepat sok ada tuisyen pulak..exam pon da nak dokat.....gi sebelum ibu naik hangginnnn....

No comments:

Post a Comment