Saturday, December 25, 2010

Gunting Rambut & Uptowm Damansara…D’Village


aku da start coti sampai new year…..best best…!!!!

So semalam aku ngan ain gi salon …nak gunting rambut maklum laaa skoll nak buka da niiii….so lepas tuu kitaorg lunch kt Uptowm Damansara…D’Village..


Ain makan laksa & minum milo dinosaur paverot dia,aku pulak nasi lemak ayam goring serai jeee….tapi aku meratah ayam jee lebih,diet punya pasal heheheh….cittt padahal aku kenyang ngan telan ayar jeee…mana tak berjam aku kt salon tadi…kebulur terus tapi bila sampai jee kedai pening nak pilih menu haaa bedal ayam jee sedap polak tuu …

 
tuu dia ayam goreng serai..memang sedap,rangup & terasa..paling penting besar tuuu kenyang sampai malam...




 
Ni pulak Laksa Asam...sedap,pedas..siap ada otak udang lagi...mmg best



Selain dari menu nii,yang paling best nasi dagang & nasi lemak...mmg best kalau dari during bekfast memang full house..berbaris nunggu!! tapi berbaloi & harga pon ok.





No comments:

Post a Comment