Wednesday, December 15, 2010

Taman Tasik Perdana,KL

Singgah kt tempatnii niiii mmg unplanned, weekend jarang breakfast kat umah. So last week tuu aku plan nak gi sopping baju skoll siZidane jaaa, yang ain ngan zikri tak payah sbb pengawas so aku main order kt skoll jaaa….sementara tuu pakai yg lama jeee…..tang situ aku da jimat sikit….jimat bendanya melayang dah RM aku opssss thank aaa B….sah sah RM laki aku !!! Kekadang kecian gak aku pada yang anak ramai tuu kan….memang terasa leeee bebannya…!!!! Aku yang dua dua keja pon sesekali tuu pening gak lom lagi bab nak bawa gi holiday…..!

Macam besa kami makan kt kedai nasi lemak larkin..(aku pon tak tau apa yang sedap sgt,org mmg berbaris munggu nak order nasi lemak) aku kureeengg sikit bab bab nasi niii so share jee bihun goreng ngan zidane sekali aku suapkan sikenit Sha tuuuu, ain pulak makan mee goreng,zikri pulak chow kew tiau...perhhhh mmg terangkat....tp satu jeee ain kureng sikit tpt nii sbb dia kata kebersihan kureeeenggg...anak dara aku nii jenis yg teramat cerewat bab bab kebersihan niiii.....tapi da ayah dia nak makan gak so ikut jeee laaaaa……

Lepas makan ingatkan nak sopping lain plak jadinya….rasanya laki aku malas nak bersesak kot… oooooo mmg leee time nii semua umat da sebok nak beli baju skoll…apalagi laki aku umpan leee kids ngan playground……





Niii mudak manyak suka.......penat aku mengikut bontot dia...
suka laaa tuuu bila ayah snap pix dia.....

 Lepas tuu kitraorg jejalan sekitar situ,alang-alang da sampai. Ramai gak orang time cuti nii siap berkelah lagi..syiok jeee nasib baik time nii cuaca mendung jeeee...mmg best!!


Sempat lee kami posing








Bukan main lagi anak dara ni.
anak dara aku yang suka posing & laki aku yang mmg suka snap pix.diaorg.



Pokok nii kalau tengok menang mengerunkan,akar besaq besaq tuu..memula ain nak posing kt situ tp agaknya takut terus tak jadi , tuu yang aku cepat cepat join sekali alih alih zidane pon celapak sama....cis kourang niii mmg leee kacau daun...!!!





layan jeeee gambar berbudak niiii ......

No comments:

Post a Comment