Tuesday, December 21, 2010

NaSi BeriaNi v Ayam Beriani

Ni Menu last ari tuu, pepagi lepas bekfas & gi pasar terus terpikir nak masak nasi beriani so apa lagi....hisss takan nak google cari resepi kot alih alih terpikir ada yang rempah readymade hehhhhh 
GooD IdEa
GooD IdEa
so apa lagi masak balik singgah mydin cari ...nasib baik ada...!!!! so Layan Leee GamBaqqqqqqq 

    


Da ada Nasi Beraini, di gabungkan pulak ngan Ayam beriani ...perhhh mmg budak budak makan bertambah....aku gak yang tak lalu makan...agaknya kalau da penat nafsu makan pon kurengggg......lagi pon aku kurenng sikit kalau ada minyak sapi niii......tuuu sebab aku bukan antu nasi kaler kaler niii......tapi aku rasa gak lee ciput sebab suapkan anak dara kenit aku tuuu.....panas panas nasi lembut lagi so leh dia makan ngan gigi graham yg baru tumbuh kiri kanan tuuu


 Nii pulak Udang goreng telur...best tau makan panas panas...bukan setakat budak budak bertambah,bapak budak pon join sekali......ALHAMDULLILAH.
Da penat masak nak makan pun kenyang lagi so apa lagi..... 
J O M layan K A T I L pulak Hammock 1 



No comments:

Post a Comment