Wednesday, December 15, 2010

Renew Passport & Nasi Arab Saba,Cyberjaya



Bukan setakat siain jeeee yang teringin tp kekadang tuu kl aku terlepas pandang mmg harus siZikri pon duduk sekali ....jenuh aku terjegil jegil kang rosak sapa nak ganti ooooo……

time depa kecil lu pon ada gak....tuu leee budak mmg jenis teringin nak menerai....tapi satu jee aku suka ngan brand ii sebab dia leh tampung sampai 20kg berat ooooo

Haaaaa di posing depan pintu msk Pejabat Pasport Presint 15, Putrajaya…nasib baik buka time weekend  ini kalau tidak penat aku nak mengusung askar askar yang berderet tuuu. Kami buat di Putrajaya sebabnya dah plan lepas siap terus Lunch nasi arab diSaba.

 Best time nii sbb tak ramai orang n cepat …tak smpi 1jam semua urusan aku da siap……

terbalik laaa pulak



mentang mentang dah dapat kaki, langsung tak mau duduk dalam stroller
asyik berlari jeee,kejap kejap jatuh...lepas tuu sambung lari pulak...

Siap urusan kami terus kami ke Saba 


 Lamb Mandi
Pilihan zIdane & Ain

Chicken Mandipilihan zIkri,Aku & Hubby





Abang & kakak tulung mengasuh sikenit tuuuu…..time aku pulak nak makan



No comments:

Post a Comment