Life is Great!!!

Life is Great!!!
Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut.
Terima Kasih semua buat readers, followers yang sudi menyinggah , membaca , mengkomen di blog ini,sanggat sangat terharu..appreciate it...maaf yer kalau tak sempat menjejak....jangan marah, terasa hati key...Ins sha alah akan menjejak blog anda semua kembali.....love all ..xoxo ...memuah

Thursday, May 12, 2011

Mother's D.A.Y.

First of all, HAPPY MOTHER'S DAY to all moms all around the world, especially to my Mom in Law and to my fellow bloggy friends!
- to arwah Mak-
AL FATIHAH...u're always in my mind!!!




So pepagi lagi siZiDaNe da sebok sebok WISH, lepas tuu siap ingatkan abang ngan kakak gak...so ngan selambar jee aku jawab

"okey today ibu tutup dapur yeee..."

padahal dari semalam lagi dapur aku tak berasap.... wakawakakkkk
tapi ari ni mana leh so aku pon masak gak kelentang kelentung gak leee....dok ingat nii senin laki aku da nak gi outstation so masak gak leee sekurang kurang nya nanti dia teringat masakan aku masa kt sana......hehehh

tapi yang bestnya petang tuu masa aku dok bersenang lenang lam bilik ngan sikenit shazleen tertiba si Zi DaNe masuk soh aku siap dia nak belanja makan......
aku pon apa lagi "cergas" aaaaa ..
aku wat wat lee bersiap..
yelah kalau dipikirkan balik budak darjah 1 nak belanja makan 
tang celah lubang mana pulak dia dapat RM kan...so saje lee aku nak sakat dia...
upanya dia nak pinjam duit ayah, siap pujuk bagai...yang laki aku pulak memang kaki sakat....lunyai lee budak tuu kena....

Note:
for zidane....walaupon adik tak berduit, wish adik pagi tadi pon da cukup buat ibu...
ibu sayang adik,abang, kakak & baby Shaz sangat sangat,,,,,,doa ibu semoga semua anak anak ibu berjaya dunia & akhirat .....muahhh muahhh




so as mother of the day aku pon suggest leee gi CHILIs, Empire.,,,,dekat sikit ngan umah....





aku lee niiiii
 me & shaz
masa nii shaz dok deman lagi tapi...SMILE



budak sorang nii aku tak tau ...tertiba wat muka terkezzutttt cam lee JUSATIN BIEBER 
ada belakang kat aku ...








Menu malam tuuuu 
.
.
.
.









haaaaa tengok lee yeee lupa da nama food - food tuuu....tengok lee balik lam entry yang sudah sudah...ada namanya...cuma ari nii aku ngantuk lee pulak tertiba penyakit boSaN melanda, agaknya sebab ujan kot dok ingat katil jeee....




1 comment:

  1. wahh.. celebrate gak ye.. akak kat umah je..hu..hu...

    ReplyDelete