Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ikhlas ucapan Terima Kasih kepada yang sudi menjengah ke blog saya ..
.

Friday, May 20, 2011

Specky boy

Anak bujang aku dah ikut jejak ayahnya...bravo..bravo...!!!!!haaaa ikut semua dari A-Z....kalau ikut aku alamat jadi kuliketip leeee....heheheh adoi pepagi jumaat da kutuk diri sendiri..!!!

haaaa niii sure terlampau banyak melayan teknologi laa nii 
(opssss betui kaaaa keee mmg ikut baka ayah dia yg rabun..heheheh)

aku tidak!!!...ohhh no no no.....teringin nak pakai contact lens ada..heheh ...
sunglasses
 pon aku agak handbag aku lagi banyak pakai dari aku heheheh....cam menganggu pandangan mata aku jeee....tp kl da TERIK sangat aku pakai gak karang tak pasal pasal MIGRAIN.

Mata aku cerah  agaknya zmn aku dulu berkurun dulu tak de psp,ipad.playstation. . .notebook pon, galaxy lagi leee  xda masa tuu yg ada komputer destop jee tu pon kl berduit. .

zmn aku mana tau pentingnya teknology. Sekarang jangan cakap laaa aku pon xterkejar. . .itu yang mata aku cerah kot lagi.....hehehehehe
(alah alah cakap orang belagak niiii....hisss) kuittt kuittttt




testing ....testing....cam kayu lee polak anak aku posing...iskkkkk


suka sangat "kepam mulut" dia tuuuu





bilik da lee kecil nak gak budak 2orang nii skodeng abang depa


budak yang da B U S A N.....nak soh aku dukung lee tuuuu....maap yeeee kang ditawafnya satu 1u..naya aku

wahhhhh handsome handsome....anak sapa laaaa tuuuu...hehehehehe

pssstttt aku snap pakai galaxy jeee...cun gak heheeheheh


6 comments:

  1. saya start pakai spec maser form 2...terlewat sikit dari umur anak bujang kak sue..heheh

    ReplyDelete
  2. @farah fauzi

    jgn lps nii dia minta pakai contact lens udah laa.......heheheheh

    ReplyDelete
  3. "ish2..anak sapa la ni..hensem sunggoh aih..sue,ank2 akk pon semua rabun2 belaka tp sorang jer buat spek..yg lain tk nak,yg sorang tu pun asyik kemana-mana je spek dia..huhu..."

    ReplyDelete