Thursday, May 26, 2011

PrEe okiEssss

Dalam aku dok runsing pasal maid yang tak jadi masuk, dapat pulak makanan pree.....tu yang aku suka kawan ngan orang orang pandai masak niii  
MURAH REZEKI ....rezeki aku laaa...

Ceta nii cam niii, Aku memang da lama dok mencari satu bahan nii...asyik asyik tengok lam FB, tengok lam Blog memasing dah try dok wat apam...macam macam kaler pulak tuuu....
anak anak aku pulak jenis yang susah sikit part part kuih muih nii tapi kalau kena gaya...!!!! perhhhh licin pingan dibedalnya.....

Tuu yang aku paling suka kalau ada kuih yang kaler kaler haaa mmg aku nak try wat...(cuma tuuu leee kekadang tuu penyakit "M" ada tuu yang payah sikit) 

so semalam masa lepak sempat leee aku "menceritakan kedengkian" aku bila kawan baik aku nii berjaya membuat 
apam polka dot

bukan sekali berkali kali lee pulak ....

so aku ngan tak malu nya....nampak sangat aku bukan jenis pemalu ...opsssssss
aku bagi tau lee masalah aku ....susah nak mencari "ovalette"
bukan aku tak usaha mencari cuma time semangat aku 100% nak buat 
gicari benda alah tuu kt maideen tak jual pulak....tu jee kedai paling dekat ngan umah aku...takkan nak redah cari kat kedai buku pulak...heeee....
So kawan aku yang memang terbaek laaaa...terus nak bawa kat aku sikit dari umah dia ....
(agaknya bekalan kt umah dia terlebih banyak kot ) heheeeheh ...

Itu yang pepagi lagi dah terjah kat tempat aku tuuuu , siap sekali ngan kotak cupcake..

l LIKE LAAAAAA..
tp dia pesan haaa bawa balik kt anak anak kt umah....
(tak jadi aku nak merasmikannya)

Budak nii mmg suka terpa aku tiap kali aku sampai uamh......
so ari niii rezeki Sha laa niiii dapat makan preeeeeee

haaaa ambil kau aku suap lambat.....makan sendiri senang yaaaaa

Bukan 1 cupcake tau masuk lam molot dia...tapi 2........
memang kebetulan kebulur keee apa....kee mmg cupcake tuu yummyyyyy...





Thank laaaaaa   
mmg de bommmmmmm, mmg best....

nii kawan baik aku kt opis tau.....tapi jangan tanya pasal keja....yang wat aku salute tuuu siap ada masa lagi ...nak buat macam macam.....tak caya tejah blog Aunty NaNy
macam macam ada
cake ada, lepas tuu sapa nak wat Aqiqah anak keee...apa keee..besday party kee...
haaaa makcik nii leh tolong gi deco....
tak caya tengok niii, aku cilok sikit picture dia....




 


No comments:

Post a Comment