Friday, October 10, 2014

Birthday Party kawan Shazleen

Al kisah seminggu awal dah dapat invitation..sangat sangat mencabar mana tak hari hari dia tanya aku bila birthday..bila birthday..memula ok laa bole lagi nak layan siap plan weekend before papa outstion kita beli present..last last tak sanggup haku...nak jee aku jerit...tension mak aii pagi ,petang, siang , malam tak berhenti tanya....

Memang laa budak tapi kannnnn.....

Siap plan nak pakai dress apa lagi kebetulan masa balik KL aritu aku rembat dress kakak yang dah tak muat memang purposelly simpan tuk adik dia...try test muat so apalagi memeng kena hangkut sekali laa kan kalau tak mau dia ceramah tepi telinga aku 24jam..

Bila tiba date yang di tunggu tunggu lagi mencabar mana tak siap pesan kat aku lagi "mummy jangan tido tau petang nanti, antar baby jangan lupa" sekali dua sabaqlagi bole main peluk peluk...masuk seribu kali mau aku sabotaj birthday party tuuu ...haaaaa ..!!!



Gambar masa habis event.

Aku hantarjeee salam salam..masa salam baru lee kenai mak pak kawan kawan shazleen yang selalu jadi sebutan..haaa ingat anak aku jeee selalu sebut nama depa upanya nama anak aku pun tak kurang fofular..mana tak sampai jeeee kekawan dia semua jerit.."iman sampai,iman sampai"..parents parents BFF ini pon apa lagi "ohhh ini upanya Iman...."haaaaa time nii lee nak kenal kenal parents kan.....

 Dan salam semua terus berdezupp ke Bintang Mall pulak sebabnya si kakak nak memborong buku,  lagi pon ok sebabnya birthday party ni dibuat kat "LOVE,FUN SHOP" memang happy laa kids memain, colouring,makeup, makan makan.

Shazleen pulak sampai sampai jee terus tak hinggat donia....jumpa kawan aku pun dia lupa,,,tak paa janji happy...Event dari kul 4-6pm so sebelum 6pm aku dah sampai....sempat laa jumpa best friend,best friend sekali mak pak lagi....Juwieta,Nikki,Kristin,Dada and Iman....5 sekawan..!!


Haaa kan mana ada dia pandang mak dia dah, jenuh aku nak snap picture. Alamat kena tunggu picture dari mummy Nicky laaaa..

Ni laa jadinya bila papa outstation,kami anak beranak apa lagi mula lah merayap..bosan ooo bantai peluk tak da susah nak gadoh so tawaf shopping mall je laaaa...tawaf tawaf pon sempat laa aku ngan ain rembat baju......

Padahal esok dah raya haji aku apa pon tak prepare lagi...lauk pauk,kuah kacang,nasi impit..haaaa nasib kat Miri...kalau KL mau tak menag tangan...maklumlaaaa ramai sedara kat sanakan...!!!

Peace.....

No comments:

Post a Comment