Saturday, October 25, 2014

Demi keselamatan:Safety Helmet...

Sebut tentang helmet,haaaa semua tahu berfungsi sebagai alat keselamatan yang penting untuk melindungi kepala. Sekiranya berlaku kemalangan, helmet berfungsi untuk melindungi kepala daripada kecederaan.

Ni pon salah satu fungsi helmet gak......mengelak dariterus kenamarah....(opssss ada kaaa)

So bila aku bising bole pulak tuu tersenggeh senggeh tayang muka busuk dia....alah alah buat muka comel dia.....lepas tuu ingatkan nak serik, upanya cepat cepat budak ni sarung safety helmet ayah dia....heee alah alah nak elak telinga dari menanah dengar petir suara ibu dia....!!

Mana taknya dari balik sekolah keja dia menunggah jaa.., aku kemas bilik..dia sepah depan..kemas depan dia sepah dapur....

Memang dasar tak takut sungguh budak ni, tambah pulak petang semalam bodyguarad dia cuti semperna MAAL HIJRAH makin naik laa tocang dia....!!!! 

Last last aku malas nak memekik..aku landing atas katil ingatkan nak layan novel alih alih terlelap...heeeee




Alahai anak sapa laa nii........ !!!

4 comments:

  1. saya dl ada jgk sbb keje kt site. dengan kasut but.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heee itu laa ada jee perangai budak2 yg buatkan kita nak marah xjadi marah....tahan geram jaaaa

      Delete