Monday, October 27, 2014

Lupa bawa baju...

Nak jadi ceta, lepas jaaa praktis swimming tadi Iman sebok ajak main taman permainan...aku ok jeee lagi cepat dia gerak main, lagi senang aku nak gerak balik....
Masa siap siap nak salin baju..ternganga aku sekejap...mana taknya baju tak bawa...dia bantai bawa seluar kaler merah sampai 2....
Terbeliak mata aku...mana tak dah laaa masa sampai tadi tuala pun dia tak masukkan...nasib dalam keta ada tuala gym aku...so selamat dah...
Mau tak mau.....jalan jaaaa laa sampai keta...nasib budak kecil kalau dewasa...mau terbeliak mata orang...


Bukan aku tak mau kemaskan tapi budak nii suka pakai baju yang dia cari sendiri..kalau aku cari ada jaa yang tak kena...tak sesuaiiii dengan dia....
Ni dah salah sendiri...jalan laa juga...cuba kalau aku yang salah or cuai mau dia bantai melalak tak puas hati tepi kolam....

No comments:

Post a Comment