Wednesday, October 8, 2014

Transnasional PB ..cari laa pekerja yang mesra pelanggan!!!

Tertiba aku stress ....elehh mesti ada yang kata nak beli tiket bas jee pon!! Hallo memang laa tapi yang aku hanggin tuu bila budak yang jual tiket tuu macam banggang...

Aku nak booking jaa pon bukan nak rompak kaunter..booking pon guna handphone apa kes tak mau ambik...kalau Jalil ambik jaa pon...kalau kawan aku dulu si azmi lagi sempoi..no hal pon apasal budak baru ni banyak songgeh..

Dah laaa tiket tinggal 20 jaa lagi...confirm aaa raya hindu ni ramai student balik especially budak2 MRSM termasuk laaa anak aku.

Dia soh aku booking dengan Jalil...bila aku tanya Jalil masuk bila..jawab petang...bila aku kata takut tiket habis...dia dok jawab booking ngan Jalil dia keja malam nanti...hallo banggang nii bukan 1st time tau...aritu sebab hang laaa aku tak dapat tiket bas, kesian pulak anak aku kena cari sampai Ipoh.

Pagi pagi lepas subuh dah berdezzup ke Ipoh cari ETS pon habis last last rezeki tuhan dapat juga bas dari Ipoh..itu pon aku kena minta pelepasan dari Maktab untuk balik awal pagi Jumaat....

Ini lagi sekali..hallo aku nii kat Miri kalau dekat aku dah terjah kaunter tiket pagi ni banggang!!!
Aku booking sebab lepas keja baru kakak aku bole pegi kaunter..

Bukan nak taruh pasiq kaa apa kat rezeki budak nii tapi kalau dah keja cam nii aku tak tau laaa berapa lama TRANASIONAL nak simpan and bukan aku sorang jaaa yg berasap dengan budak ini...


Nasihat aku...TRANSNASIONAL cari laa pekerja yang mesra pelanggan..jangan ingat kat PB tuu hanya sebab kaunter transnasional and mara liner 
jaa bole buat tak peduli..

Jangan sampai Allah tarik rezeki..bangkrap pulak...!!

No comments:

Post a Comment