Saturday, October 11, 2014

Bila Malas: Chicken Butter & Masak Lemak Lengkuas..

                              
Dari semalam lagi budak kenit nii dok bising nak makan ayam susu.  Tapi aku malas so aku masak nasi ayam jaaaa ingatkan dah lupa alih alih balik dari service keta terus aku masuk dapor mana tak nya siShazleen dok peringat aku "ayam susu,ayam susu" padahal baru jee breakfast kat kedai abis sepinggan bihun goreng dia balun....


                                      
Garing,ranggup dan manis mana tak budak budak suka...kali ini aku kurangkan manis susu pekat tuu. Aku campur air dalam susu pekat...so bila makan lagi sedap sbb tak manis sangat...Resepi tengok 


IkanMerah Masak Lemak Lengkuas, goreng ikan dah cukup tuk lunch ari ni...!!


Jom lekaih isi perut kena pulak dengan teh panas kaaa,Hujan hujan niii air panas juga yang laku.

No comments:

Post a Comment