Wednesday, January 26, 2011

baik je Deman dapat benda lain pulak...

Sekarang nii agaknya musim deman,selsema,batuk kot.....asyik asyik gi Klinik ada jee spesis penyakit yang sama especially budak budak leee....So nak jadi ceta lepas jee baik dari deman haaaa engkau penyakit lain pulak dia gi cari...tak pasal pasal terOVER melompat da dapat BENJOL tang dahi tuuu sebabnya silap landing...TERlanding kt bucu katil (ikut dari reporter aku lee,sbb dia dok main lam bilik abang long dia).  Masa kena tuu terus lee reporter aku BERLARI kasi tahu yelah dia pon risau gak kot kot jadi benda lain tp sebab Sikenit nii tak nangis langsung so aku pon COOL jee laaa tp dok pelik gak sebab dia asyik dok gosok tang mata jeee...TIME nii baru aku gabra yelah mana tau kot kot kena tang mata naya.....hisss minta simpang malaikat 44....TAKUT oooooo....mula lee aku bersoal jawab...tup tup ...baru aku PERASAN..
JENG...
JENG....
...............
...............
.................

Haaaaa tu dia...BIRU tang dahi tuuuuu..sikit punya besaq kaaa benjol

siap leh wat muka senggeh lagi tuuuu.....aku pulak yang naik geram ngan dia.....


Ni polak bengkak tang bibir....salah landing gak....gigi tuu dah lee tajam tahap drakula....tuu yang bila jatuh tergigit bibir tuuuuuu terus bengkak....jenuh aku nak tuam ngan ais pulak...
TAPI
satu jee aku salute ngan budak kenit niiii dia akan nangis bila sakit tuu menang dia tak leh tahan....kalau tak dia bantai main balik...cam tak de apa pon jadi...aku pulak kecut prot..yelah anak ooooooo....

2 comments: