Sunday, January 23, 2011

Jejalan lagi...

Nii time masa Thaipusam,lepas jee bekfas kt tempat biasa area KL tuuu terus leee aku soh laki aku pusing pusing....yelahhh kang kalau sesak tak pasal pasal idea bernas aku kena cantas..tapi alhamdullilah time nii agaknya area KL aman damai.....Batu Caves jeeee lain lee kalau aku minta soh bawa gi area tuu mau aku dapat jelingan maut tahap superman punya heeeee.....
so kita org singah ke BERJAYA TIMES SQUARE saja jejalan tengak sambutan raya cina heheheheh....

Sikenit tuu mmg kena mendukung leee sebabnya stroller dia aku antar gi dry clean..hehhhh leh aaaaa....
so nak gak aku sopping tinkgap so kena lee aku dukung kenit tuuu...

bodyguard aku

Dah penat jejalan jom kita singgah kt sini KRISPY KREME...


nii leee donut yang kami order.....tapi kan aku lagi suka JCO..opssss sorrry aaaaaa


nii menung bukan sebab penat tau tapi sebab dok pikiaq mana lagi aku nak ronda hehehehehee.......

aku cuti lama oooo tuu yang kena plan baguih punya kalu tak mau pengsan aku dok lam umah jeee....tuuu aktiviti ari thaipusam so nii pulak aktiviti semalam...he
hehhehh kan aku kata ada jee idea aku yang mr.hubby dok layan....

SO KAMI KAT pavillion PULAK SEMALAM
jom layan gambar
sambil tengok meriahnya sambutan raya cina kt komplex


Baru sampai niiii, time nii kureng orang lagi so best lee berjalan,berlari...opssss mmg kena berlari tau sebab aku tak bawa stroller sikenit tuuu...so apa lagi jenuh berkejar kejaran leee jawabnya....Ok kali niii kami bukan sekadar sopping tingkap tau sebenarnya aku ada benda nak kena cari for dinner..tuu yang cergas gak kesitu...tapi kan B rega barang kat sini aduhhhh mahai nya...dah leee lom gaji lagi niiii......





depan pintu masuk..kalau gi Jalan kaki lee..kalau naik keta sure le kena parking lu kan.....
sambutan raya cina meriah gak..cuma time aku gi sini orang tak ramai lagi..


Nak ooiiii main tarik tarik apa kang putus benda alah tuuuu naya .....

Haaaaa tengok tuuu terduduk kakak dek kejakan ngan adik dia.....

kami yang kepenatan...tertambah aku leee sebab dok kena mengikut bontot sikenit...

Wah budak niiii marah dek security guard tuu nanti nak oooiiiii...selambar jeee dia dok main ngan tanglung tuuuu.


Tuuu stroller tuu aku pinjam kt kaunter dia..letih aku nak berlari ngan kenit tuuu...
B,tuu alah alah posing manja tuuu mana tau kot kot u nak belikan l barang kt booth belakang tuu pulak hehehehe


Dah dapat barang yan aku cari tuuu so kami pon gerak balik...THANK yaaa B, penat ooo tapi sebelum tuu singgah makan lu nasi kandar,kari kepala ikan,ayam goreng madu kat area kampung atap...gerai ni tepi jalan jee...



Heeee da abis makan baru aku teringat nak soh paparazi snapkan gambar kedai tuuu.....menu lunch tadi lupa leee memasing prot da berbunyi so apa lagi ngap terus....

So alang alang nak tunjuk meriahnya sambutan raya cina aku selit leee gambar nii gak...niii masa kt 1Utama,Damansara..tempat WAJIB heheheh


Dari view atas jeee

isskkk budak 2orang niii, kt situ tak de tulis keee had umur....TURUN woooiii jahanam benda alah tuuu


Da abis...Jom sleeppppppp...zzzZZZzzzzz sok nak keja polak...



2 comments:

  1. bestnyer jalan-jalan kan...kalau kat Msia penat jln leh singgah mkn2 pulak kat mana-mana pun boleh... kalau kat sini susahlah nk cari restoran halal.

    ReplyDelete
  2. heehhhh..itu leee akak....lama lagi kee kat sana!!!..tak paa aka rajin masak,tgk gambar pon da terliur.. nnt balik mesia leh lepas rindu....

    ReplyDelete