Tuesday, January 4, 2011

kEmBaLi Ke SeKoLaH 2011 & wElCoMe AbOaRd part 1



First day skoll cam aku yang nak masuk belajaq balik mana tak aku pulak yang tergrabra lebih hehhhh...padahal sizikri,ain ngan zidane relax jaaa

Pagi lepas wat bekfas giantar anak bujang ngan anak dara kt skoll,ingatkan nak drop & go jeee tertiba siain ajak teman masuk nak check senarai nama klas sbb SKBJ tahun nii banyak tukaq nama kelas so okleee...tapi perhhh nak parking punya leee payah..padahal aku rasa da awai aku gerak dr umah yang jauhnya sepelaung jeee...iskkk 10min gak kalau tak jem!!

So abis terjumpa plak ngan mommy Elysa so borak dulu sbb last year ain ngan Elysa & Farah & Sarah Jasmine satu kelas tapi tahun nii dah berpecah 6 students dari klas lama masuk kelas
"K E R U I N G" , mungkin tukar sbb ikut final exam kot...entah lee aku ok jee janji ada kelas nak belajaq..hehhhh

Balik terus terjah siZidane pulak sbb dia kelas mengaji pagi kul 830-1030 am memang padat lee aktiviti budak budak nii,alhamdullilah nampaknya ok lee dalam kelas pon tak de budaknya nak cry cry bagai...semuanya da terdedah ngan alam tadika...so syukuran syukuran...

Dah tunjukkan kelas aku blah balik nasib baik umah ngan tempat mengaji dekat...tapi penat ooo.. then nak dekat abis waktu kelas aku terjah lagi nak tunjukkan bas pulak...adoiii laaa tapi ok leee anakkan so belajar rajin rajin tau...aku tak snaap pon masa kelas mengaji tak sempat lagipon fening ramai sangat parents.


 NI kt umah tgh nak bersiap, aku pulak sebok nak snap pix..hehhhh kenangan tuu masuk darjah satu....sok dah tua tua haaa leh tengok balik.






budak nk gi tadika...



Nii semua lam Kelas kejap jee sbb banyak lagi duty aku nak gi ambil siabang ngan sikakak,berbeza waktu pulak tuuu, aku nak tempek gak wat rujukan

Ain 2011
Senin & Selasa : 7.30am - 1.35pm
Rabu & Khamis : 7.30am - 1.05pm

Zikri 2011
Senin & Selasa : 7.30am - 1.05pm
Rabu & Khamis : 7.30am - 1.35pm
Jumaat : 7.30am - 12.05pm

Zidane 2011
Senin & Selasa : 1.05pm - 6.30pm
Rabu & Khamis : 1.05pm - 6.00pm
Jumaat : 2.05pm- 6.30pm

Nnt nak sambung part 2 time rehat pulak...



No comments:

Post a Comment