Monday, January 10, 2011

this time it's fo real...no turning back..no REGRET..11th.Anniversary

"Our wedding was many years ago.
The celebration continues to this day."

From the person whose life you share
And loves you most of all.
The person who hopes your happy
Every moment of your life.
I've always been so proud and glad
To be your loving wife.
I Love You

Thanks B for da suprise,petang nanti insyallah l gi ambil....tapi tak best aaaa u tak de....ishhhh tertiba nak "emo" lee polak..ok lee sebenarnya ari niii on our 11th.anniversary Mr Hubby tak de lee pulak till this saturday outstation ke Singapore..masa dia bg tau last week tuuu berasap lee gak sbb aku da siap baguih punya plan...alih alih xcal leee polak...so xde laa candle light dinner  kee apa kee..so takpee laaa demi mencari rezeki buat kita sekeluarga...(cam lee last years bercandle cande.. Scratching Scratching terkompius jap aku,takpeee lepas jee aku ambil adiah nanti aku bawa lee hero & heroin aku gi kedai mamak celebrate ngan mamak2 sekali hehehhhh )Doa l semoga u sentiasa selamat pegi & balik, dilindungi dan diberkati dalam apa jua yang u lakukan. Amin
  
So semalam sebelulm start AJL 25,kitaorg da tukar tukar adiah....part nii best oooo terasa dihargai hehhhh!!!!..takpa petang nii baru nak gi ambil.....adiah for my darling ...ssstttttttssss
ada kt kedai lagi ..hehehheheh card jee aku dapat malam tadi ngan ingatan"adiah ambil kt kedai" hehehehehhe
T H A N K S

Love Forever


p/s: baru semlm aku gi ambil adiah aku tuuuu....taraaaaaaaaa!!!!!





nii lee benda alah nyaaaaaaaaaa.........





No comments:

Post a Comment