Thursday, January 6, 2011

Skoll sambungan part 2

Meh nak sambung part dia gikantin polak....budak nii bila nampak jeee aku nak snap pix mula laaa nak posing kalau tak ada jee benda dia nak wat...(takut aaaaa ayah nampak hehehh), 1st day till semalam masa aku dok ngendap nampak gayanya alhamdullilah lee ok dok makan bekalan,sbb aku da pesan awal awal kalau nak beli pon tengok baki elok2,tanya berapa,lepas tu bawa elok2..yelah ramai lagi ngan parents,ada gak budak yang dok cry cry lagi,ada yang berlari dan macam macam lagi leeee...bukan apa aku dok pesan tuusebab takut time dia bawa makanan nanti tertumpah keeee,apa keeee kang aku gak payah!!!....ada kes oooo budak nii tertumpah kuah roti canai kt seluar terus nak balik umah takut cikgu marah.....kan naya tuuuu..
budak mana leee dema tahu..!! so sementara tengah ramai niii makan jee bekal dulu yaaa..nanti da lelama gilaa beli kalau nak merasa kee apa...tapi aku kasi lee gak 2hingit wat belanja kee apa keeee...

Budak budak nii makan berkumpulan mengikut kelas memasing dekat meja kantin tuuu dah tulis nama kelas so senang budak niii nak duduk makan & minun




Milo kotak tuu rega RM1.60, Sempat lee aku tunjukkan apa apa yang patut,ajar apa yang patut gak cammana nak membeli,beratur,tang mana sinki basuh tangan,tong sampah dan seangkatannya

1st day !! Ramainya parents dok memberi tunjuk ajar apa yang patut..hmmmm termasuk aku aaaaaa

Suasana dikantin

Lepas jee bunyi loceng,semua berbaris & berkumpul didewan pulak sebelum dibawa masuk kelas..teratur
Tengok budak tuuu dia mesti pandang camera punya!! susah lee nak snap candid..
"wahhhhhh tengok tuu dah start nak berkenalan yaaaaa"


Semua kena ada name tag,so kita leh kenal budak nii kelas nama ngan name tag kaler kaler tuuu

Warisan bangsa,pemimpin masa depan

belajar rajin rajin yeee semua

tertiba aku teringat lagu niiiii

Lirik Warisan (Anak Kecil Main Api)

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang
Nenek moyang kaya-raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa di antara kita
Cinta lenyap di arus zaman
Indahnya bumi kita
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan yang lain
Kita kan merintih sendiri
Jangan buang waktu lagi
Majulah raih sebuah mimpi
Hapuskan sengketa
Teruskan usaha
Kita kan gagah di nusantara
Kita kan gagah di nusantara
Kita kan gagah di nusantara
Kita kan gagah di pentas dunia



last but not least
 
aku tempek gak lee pix masa lam kelas agama,buat kenangan aku gak nanti



Darwish best friend zidane

T H E   E N D
"abis da entry pasal niii,lepas nii pasal holiday pulak"



No comments:

Post a Comment