Monday, January 24, 2011

Lepas Sorang Sorang..

Betui lee orang kata kalau nak jadi tuu mmg tak disangka sangka..semalam baru gi Klinik kat bawah tuu sebab siKenit Sha still dok ciri birit,ni ari nii gi lagi sebab siZidane pulak deman panas,suhu naik sampai 38c..apa lagi kalut lee aku ngan ayahnya...bukan apa kekadang deman nii tak leh dibuat main kannnnnnn..kannnn..

Zidane ni sebenar dari last week lagi dok cakap pepagi jee masa kelas agama dia dok sakit prot,tapi yelaahhh aku pon tak ambil pot sebab ingatkan dia nak cari alasan nak ponteng(tak baik tau aku niii,ingat time aku giskoll dulu kot yang mamang kaki ponteng hehehe akahhaa)..so balik jeee kelas ari nii dia call bagi tau "adik penat lee ibu,kat skoll adik muntah "apa lagi gabra lee aku kejap terus sok ning monitor suhu dia....iskkk..

So minggu nii mmg stress sikit baru jee baik sikenit sha,ganti pulak abang chik dia.....arap arap abang long & kak ngah ok leee......

No comments:

Post a Comment