Friday, January 7, 2011

Skoll Holiday - day 1

Tahun lepas dekat dekat nak new year (27-31) kami sefamily bercuti ke selatan tanah air pulak, nak seberang tambak!! Nii pon last minute plan sbbnya aku & mr hubby kesayangan mmg suka sgt plan last last minute nii bukan apa da ada anak nii susah sikit kalau kita cakap awal2 so nnt sampai time tak jadi haaaa mula laaaaa nak membebel,nak merajuk bagai..hissss!!

Nii lee first time aku turun JB..laaa mmg jakun lee sikit...kehhh sepanjang jalan mmg cerah jeee mata aku,cuaca pulak cool jeee rasa cam aman damai jeee....Kami bergerak dari BJ kat kul 12 lebih gak sebelum tuu pepg. lagi da keluar sebab nak ambil road tax keta aku kt Jln Ampang. Da selesai balik umah lu ambil kain baju baru leee mulakan perjalanan ngan "BISMILLAH"

Sepanjang jalan biasa lee da nama pon bawa askar sure kena singgah 2,3 kali kt area R&R, so sampai lee ke tpt tujuan da petang pon pusing kejap area town baru leee check in kat Puteri Pan Pacific.
Da selesai semua urusan masuk jee bilik apa lagi sizidane sebok nak terjun pool padahal time tuu tengah gerimis, aku pon ok jee laa sbb nak kasi mr hubby rest kejap,baring baring yelahhhh letih drive tuuu.

Malam nak gilunch, singgah kedai belikan siZidane sport shoes, budak nii selambar jee pakai selipar....apa barannnnnn...membebel gak aku masa memula terperasan kaki dia tadi....
Haaaa tengok tuu alah alah tuan besaq,pakai sua jeee kaki dia soh kakak ikatkan tali kasut....so abang mmg leee budak tuu tak layan asyik dok sebok main PSP.





Niii minuman kami malam tuu, tapi aku lupa nama kedai nii dia kt area banga bay buka 24jam & food dia best, walaupon orang ramai tapi hidangan cepat sampai so kebetulan anak anak aku da kebulur ngap jee laaaaaa...kalau tak jenuh nak menjawab "ibu bila nak sampai niii" tak pon "iskkk lambat lee orang nii masak"
haaaa kita yang nak menjawab niii pon leh naik angin kalau asyik dok tanya jeee!! cam lee aku yang masak !!!!

Nii nasi goreng belacan Zidane punya
4* aku kasi,menang sedap!!

Kew tiow & Mee Goreng, aku ngan ain punya
ok leee 3* jee sbb mee tuu terasa lagi payaunya ngan kelat

Chicken cop nii sapa lagi kalau buka sizikri yang memang tak leh lepas dr mengorder benda yang sama jeeeeee

Lamb cop tuan besar punya

Da kenyang, pusing pusing town kejap then terus balik Pan Pac balik da malam oooooo
memasing da letih

Nii pulak bilik kitaorg...

p/s: pssstttttt cont. part 2 plak yaaaaaaa

N A K   T A H U......... T U N G G G G G G U !!!!!


No comments:

Post a Comment