Monday, January 17, 2011

Hari Minggu Kami.........

Pepagi sabtu aku da kerah siAin temankan gi 1U sbb nak gi JJ...hehhhh sopping jeee...opss bukan tuk aku yeee...sbbnya Mr Hubby tak tinggal ponnnn RM tuk sopping,yg ada pon tuk keadaan terdesak,minyak keta,belanja anak2 makan,duit skoll,pasar...tuu jeee duit sopping...kirim salam heheheh...opsss terkutuk plak....sorry aa B...

Niii aku gisopping tuk barang opis leee sbb department aku nak wat dinner so aku dikejakan tuk beli lucky draw...mentang2 depa tau aku kaki tawaf soping complex nuuuu....sungguh tak patut...so aku gi lee membeli best tau....terberangan lee kejap kot kot aku yang dapat nanti.....

lagi 5min kul 10am kitaorg da sampai....senang cepat2nii leh pilih nak parking kt mana...aku cari yang tul tul dekat ngan lift senang nak ulang alik simpang barang nanti....time nii JJ pon lom buka so sesambil tunggu tuu siain sempat lee heret aku gi satu kedai niii "GIRL"..nama bukan main lagi ...terlupa pulak nak snap gambar kedai tp lam dia penuh barang pink..pink,gal gal...so apalagi sempat lee dia rembat satu handbag niii ngan alasan senang kakak nak taruh handphone...hisss budak niii sempat gak lee aku kasi jelingan maut sikit...tp sebab comel jee handbag tuu Ok lee kakak.....melayang leee RM49.90...

Lepas tu terus masuk JJ,takut pulak lelama nanti ada jee benda dia nak "pau" aku.So aim aku tuk dinner barang letrik jeee senang, ada lee satu dua aku cari pinggan mangkuk.....penuh keta aku...sesambil dok mensoping sesambil aku dok SMS ngan Hubby aku yelaahhhh ari tuu kan dia balik dr outstation....so sabtuu tuu klas abis awal tuu yg nak try dptkan flight awal tuuu...alih alih penuh naik leee gak flight kul 6.45ptg..hehhhh..


ada 15 hadiah semua jangan sikenit aku landing atas tuu udah laaaa kalau tak naya aku.....  


Sampai jee umah lepas soping tuu lam kul 3pm tgk2 MIL aku dah ada...heeee bertuah punya menantu merayap jee...tp MIL aku sporting...weeeiii aku dah inform dia awai2laaaa...so aku angkut lee gak MIL ngan anak2 gi jemput Hubby kesayangan aku tuuu...then terus kitaorg gidinner kat bagan lalang makan seafood.... 



Tuu ceta sabtu, ahad aku gi KLCC gi tukar saiz seluar hubby aku....niii set adiah yg aku belikan tuk dia masa anniversary ari tuuu....lps tuu terus gi ambiil adiah aku kt 1U....1U lagi...sikit sikit 1U heeeee....!!!!

Nii pulak minun petang semlm sempat leee aku wat Sagu Gula Melaka....
















No comments:

Post a Comment