Monday, January 31, 2011

Entry kat KLINIK

Saya nak daftar nama yeee akak...nak jumpa doctor....!!! Ni time budak kenit nii deman ari tuuuu...masa nii benjol lom ada lagi..balik dari klinik,lepas makan ubat...agaknya badan da ringgan sikit tuu yang terus melompat tak hinggat tuuuu!!

 apa leee dok tenung tuuu, dok cari ilham lee kot cammana leee nak keluarkan benda alah tuuu yeeeee....sudah sebelum kita kena marah baik gi cari port lain....da lee cermin tuu dok bunyi "gebebuk,gedebang.....hisss geram sungguh...."


 seminit jee dia dok diam !!

 niii kat kaunter nak ambil ubat.....aku malas nak dukung dia...yelah mana nak pegang ubat,nak sign borang ING tuu lagi,nak dengar nurse kasi arahan lagi..last last aku pandang jeee dah selamat dia baring atas lantai tuuu...hissss budak niii nak kena "babap" niiii


Note: Gambar tak cantik sangat coz aku snap dari handpon jeee...so cuti raya cina nii kita gi cucuk tuk 18bulan polak.."Diphtheria and tetanus toxoid, pertussis vaccine Haemophilus influenzae vaccine Oral Polio vaccine"
pendeknya DTP / Hib / Polio (aku goggle)


No comments:

Post a Comment