Friday, January 7, 2011

tErKeZZZuT aKu

Haaaaaa Benda alah niii RM5 hinggit reganya, biar tul....diulangi LIMA HINGGIT (RM5), hisss sampai aku tgh nak taip entry nii pon aku masih lagi tak percaya...biar betul...
RM5 hinggit okehhhh


Niii lee rega benda alah niiii,story camni sizidane lepas jee aku keluar giopis terus dia wat songgeh mentang mentang leee anak ayah...oiiiii main kasaaaarrrrr aaaaa...dia tak mau gi skoll mengaji...apa alasan aku tak tau...pepagi hubby aku da call bagi tau sizidane tak mau gi skoll...aku tanya alasan..idak lee dia bagi tahu polak tp sebagai umpannya ayah kasi duit belanja...RM5..(bukan saja bagi tau tapi sebab tak de duit tukar..so bagi jee ngan pesanan guna sehinggit jee balance pulangkan balik pada Ibu)

Tapi budak tuu da gi beli mainan niii,tanya berapa tak tahu...dia jawab "adik kasi duit kt uncle tuuu,terus uncle tuu tak pulangkan" nak cakap apa dah aku jeling maut jee laaaa...
opsss dia bukan merayap gikedai mana pon sbb umah jauh dari kedai,kt skoll pon mmg tak de jual benda alah niiii.....yg ada jual pon lam bas hehhhh lam bes okehhh..bas yang dok antaq dia balik......




 Ni kotal RAINBOW niiii


p/s: Adik ....next week ayah outstation...haaaa kalau berani wat lee perangai mmg ibu soh ustazah tuuuu mai umah ambil adik......!!!!!

No comments:

Post a Comment