Wednesday, July 23, 2014

Make My Day: OnLine Shooping

Online shooping....memang semuanya dihujung jari, ini laaa namanya dah senang lagi nak senang . Sejak aku kat Miri ini memang semuanya aku online hee dari barang makeup,kasut,baju,handbag,makanan,biskut,tudung,buku dengan MPH online hisss macam macam lagi laaaa baru ini aku beli hadiah besday laki aku pon online gak. Paling banyak rasanya dari instagram kot....

Alhamdullilah sejak aku sepenuh masa online shopping ini belum lagi aku hadapi sebarang masalah yang membuatkan aku frust tertonggeng, menyesal seumur hidup..ada sekali pants yang aku beli koyak so cepat cepat inform seller terus dapat tukar. Baru ini adalaaa sedih sikit bila barang aku order dari LivingSocial Shop dah abis stok...jenuh aku dok followup nak harapkan diaorg call or email harrammmm lepastuu aku suruh refund,janji nak hantar email bagai pon harammmm..hari hari aku tengok inbox...nasib RM79 jaaa but still money okey!!! Tu pon aku tak frust juga...esok tuu aku order lagi kat groupon pulak heeee.

Ini semua barang baru sampai tadi, aku delivery kan guna address office anak buah aku...takkan nak antar Miri kot aku nak balik beraya dah esok...guna alamat rumah kang frust pulak budak budak poslaju tekan loceng..nasib anak buah aku tak mambebel!!!


Rasa ya bukan aku sorang jaa kot..
Hari ini punya barang,alhamdullilah dah sampai

Taraaaa.... 

Handbag.....
Baju raya


Stokin pon aku order online tau, aku beli dalam groupon
6pasang RM20
Stokin yang ikut jari jemari kaki tuu

Ada juga yang pre order...ho mak aii...

No comments:

Post a Comment