Thursday, July 31, 2014

Barang Winter wear MURAH

Orang sebok ngan raya ziarah menziarah hii, balik kampung....kami !!!! memandangkan aku anak yatim kematu...adik beradik pon tak ramai, MIL pulak orang Bangsar so KL/Selangor laa jawabnya aku beraya..dok pusing umah kekawan lepas tuu tawaf shopping complex.

Memandangkan hari ini memang tak ada plan,apa lagi lepas zohor terus kami keluar nama pon tak de plan terus aku ajak kelencong kejap ke kedai KOK KONG WINTER WEAR,Jalan Loke Yew ( aku tahu pon dari hasil google barang barang winter murah) ramai yang suggest masuk kedai ini...


Nama kedai ni Kok Kong Winter Wear. Terletak di Jalan Loke Yew, Kuala Lumpur. Jom masuk. Hasil tinjauan memang murah laaaa juga, aku belek yang aku nak jeeee meh layan gambaq.


Kedainya tepi jalan besar jeeee..


SAmpaije terus disambut dengan staff yang sangatfriendly dan membantu...kedaiini ada 2 floor..atas ni rasanya jual luggage beg ngan accessori jeee kalau nak cari winter coat dan seangkatan dengan nya kena turun basement.

Luggage beg...macam macam kaler
harga sekali pandang +- lebih kurang jaa kot (yang nyatanya aku tak sure sebab tujuan aku barang lain)





Accesorie 


Ear Cover RM10-RM20

Winter Coat
Harga not badlah..tak semahal dengan kedai2 yg kat shopping complex tu. Warna pun menarik kan. 


Average price dalam  Rm100-RM250

Glove pun cantik2

Kids Boots

Adult Boots





Aku beli Long John RM90 satu memang murah, legging RM30-RM60 ini pon ada jenis jenis juga...ada yang pakai dengan jeans, ada juga yang pakai dengan slack or skirt..lain lain...

Alhamdullilah pekerja situ membantu...diaorg akan tolong suggest kan apa yang patut beli...kalau barang dah ada tak yah lee gatal gatal nak membazir kan...sebabnya rambang mata tengok winter coat kaler kaler..cantik...nasib aku dah ada..kalau tak mau aku beli lagi satu.

Kalau korang nak pergi kat bawah ni alamatnya:-

No. 170, Jalan Loke Yew
55200 Kuala Lumpur
Tel:  03-9221 9311

Business Hours:-
Mon - Sat : 9 am - 6 pm

Sun & Public Holiday: 11 am - 6 pm

Website: www.kokkong.com


9 comments:

  1. akak , ade saiz besar tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saiz besar untuk apa yeee??....kalau baju ada jeee

      Delete
  2. ada nak jual preloved tak brg2 winter??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sure pulak dear, cuba call no kat atas tuuu yaa...

      Delete
  3. Replies
    1. xpasti pulak, lama dah tak lalu area situ...apa apa pun cuba call no kat atas.

      Delete
  4. Replies
    1. tak sure pulak...maaf yaaaa lupa dah sebenarnya...

      Delete