Friday, August 1, 2014

Chef Wan !!!

Masa Jejalan semalam sempat laaa aku masuk POPULAR BOOKSTORE, masuk jee are pintu depan terus nampak muka CHEF WAN yang handsome niii....aku apa lagi terus pegang buku ini...almaklumlaaa aku nii bukannya terror sangat bab masak memasak nii..so sebagai panduan memang aku simpan koleksi idola chef2 yang aku minat...and buat masa ini CW still ditangga teratas....haaa mungkin sebab mulut becok dia kot buat aku minat....(anak dia situkang masak juga aku tak minat pulak)

Sisi dalam pun menarik dengar gambar gambar yang cantik..


Tak lupa rembat laa juga 3 novel buat habuan terbang kerMIRI nanti

Ini pulak buku Chef Hanieliza...dah masuk dalam simpanan aku pun...and alhamdullilah ada resepi2 yang aku dah cuba..aku ini suka tengok gambar gambar cantik mula laaa semangat nak tiru masak juga....
Banyak jasa chef2 ini semua..baik yang online ataupon hasilan buku pada aku yang kurang mahir...atleast boleh laa asak pisau kat dapor tuuu and berasap laa dapur aku..!!!!
Itulaaa dulu arwah mak jerit tolong masak kat dapor...main..bagi alasan..dah tua bangka ni baru gigih nak masak.....nak belajaq..baru tau banyak molot nak kena bagi makan..tambah2 yang jenis perut dok bocor 24jam macam anak anak aku..........heeeee!!!! Takpa Janji usaha 

No comments:

Post a Comment