Friday, August 5, 2011

Meh BeLaJaQ pulak.......

 Malam semalam lepas jee bebuka..kemas bagai aku pon kalut lee naik atas nak tgk CSI ..opssss aku masih tak berkesempatan nak gi terawih..wat kat umah jeee....tak berani lagi nak tinggal kan sikenit tuuu ngan MAID...bukan apa lepas jee berbuka maid aku  da start kelentang kelentung basuh pinggan, kemas meja makan....MAID aku pulak kalu da wat keja memang tak pandang kiri kanan....tertambah kalau aku ada kt umah lagi leee terbiaq budak kenit tuuu.....
so memula nii wat keja pon cam alah alah princess sikit keja nya.....so da nama budak kenit kan...tak de nya dia nak duduk diam satu tempat...
kalau tak disepakkan meja makan tuu or paling kurang pon dok main belan air lam jag kasi tumpah tak sah.....hisss macam macam laaa....so siap semua aku cepat cepat lari naik atas solat ...so nak kasi kenit dia diam haaaaaa nii lee keja nya..ada gak paedahnya kannnnnn
sesambil aku soh sizidane tengok tengokkan adik dia....
 cikgu tengah mengajar tuuu jangan main main tau, kang kena lesing kangggggg.......
malam nii turn si ain gi tuisyen.....tuu yg sunyi sikit umah aku tuuu



 weiiii lagi nak main tekan tekan....mana cikgu niiii da tul tuuuuuu !!!



 happy jee bila betui....pakai main tekan jee tau budak niii


 kekawan masak apa yee tuk menu berbuka???
...sanggap idea da niii...semalam terasa nak makan carrot cake..tapi disebabkan ujan aku malas nak terjah secret recipe so menkedarah lee aku ngan cempedak goreng, keow toew goreng....best ooo da 2 ari aku goreng cempedak tuk berbuka..heheheh

ARI niii........idea lom sampai lagi heheheh

3 comments:

  1. akak..dah lama tak makan cempedak diluar pagar..hehe...teringin plop bulan puasa nih...hehe

    ReplyDelete
  2. @farah fauzi
    lps tu mkn pulak time panas2 mmg best,sahur pon ksue goreng LG lehhhhh

    ReplyDelete