Thursday, August 4, 2011

juadah berbuka puasa 2nd day

Day 2 
kebetulan kt umah ada kakak aku  & last minit kakak ipar pon nak join sekaki so lam kepala da plan nak masak NASI BERIANI

Apa lagi terus SMS hubby aku soh belikan beras basmathi..hehheheh sebabnya aku malas nak singgah giant kee,mymaideen keee..apa keeee....tak sempat aaaa kang kelang kabut aku nanti
TAPI kan last minit tuu sempat gak aku tinjau pasar ramadhan kt staduim shah alam...alah tepi giant tuuu...tujuannya hanya satu aku nak rembat samosa...peberate aku tuuuu....niii gara gara kawan kt opis nii aaaaa mempromotekan samosa tuuu...hisssss tak tahan kena goda upanya aku niiii...hehehhe

perhhhhh rega RM0.80 seketul...makin naik rega nya...saiz aku tgk serupa gak....!!!
tak sempat aku nak snap gambar.....nanti aaa bila aku pegi aku snap k...lepas tuu aku belikan sekali air tebu ngan air mata kucing..heheheh nak senang & cepat!!


 Nasi Beriani ngan ayam masak merah & Jelatah jeee
Yang hitam tuuu daging dendeng

Jelatah




ayam masak merah

hissss baru terperasan comotnya pinggan aku.....hisssss wat malu jeee...nii nasib baik da anak 4...kalau tak mau mak mertua reject niii....
da tinggal seketul baru aku teringat nak snap gambar...tuu yang kalut tak sempat nak posing cantik cantik


Tuk nasi aku rempah beriani faiza nii jeeee, cara masak ada kt belakang plastik tuuu ikut jee yaaa


Alhamdulillah...

4 comments: